Mától elkezdek ezzel a felülettel újra foglalkozni.
Komoly változás nem lesz, továbbra is a véleményem lesz itt olvasható, néhány tény mellett.
Majdnem két éve nem írtam ide semmit, azóta azért sok minden változott, többek között a véleményem is bizonyos dolgokról. Továbbra sem fognak szerepelni olyan mondatok, hogy "ez vagy az az autógyár fos" vagy "szerintem aki ...-el jár az köcsög". Viszont faszságokat fogok mondani és helyesírási hibáim is lesznek, annak ellenére, hogy például élő beszédben is képes vagyok teljes mondatokban fogalmazni. Ennek következménye, hogy aki nem a tartalomhoz szól hozzá, azt ignorálni fogom, sőt, lehet hogy eltávolítom a hozzászólását.
Kezdetnek pedig szerepeljen itt a nyolcvanas évek három legérdekesebb digitális műszerfala. A dobogóra nem került fel a digitális műszerfalas Golf GTI, ami csak azért érdekes, mert a létezése jelzi, hogy milyen hype vette körül az elérhető áron beszerezhető zöld ledeket.
3. Renault 11 Electronic
A Renault verziója nem is csak a digitális műszerfal léte miatt érdekes, hanem azért, mert az egyik első olyan autó volt, amely beszélni is tudott a gazdájához.
Magyarként igazán büszkék lehetünk arra a tényre, hogy a 'DIALOG' ledmatricás autót feldolgozó felvétel, magyar tulajdonos kamerájából származik.
2. Fiat Tipo DGT
Ezt mindenki ismeri, sokkal nagyobb mennyiségben került az utcára mint a másik két dobogós alkotás. Ennek oka, hogy a Fiatnál ez egy felszereltségi szint része volt, a másik kettő pedig limitált számban készített special edition. Tempraként is találkozni lehetett vele, korabeli tesztekben nem nagyon szerették, erős gyorsításkor nagy ugrásokban emelkedett a sebesség, ami zavaró volt.
1. Citroen BX Digit
Furaműszerfalversenyben igazságtalan lett volna, ha nem Citroen győz. A BX digit egy '85-ben 5000 példányban készült kiadás volt. A ledek mellé távirányítós központi zár és digitális tuneres, ekvalizeres Pioneer rádió és DIGIT feliratos hamutál járt. A győzelmet a fordulatszámmérő kialakítása miatt kapja, itt látható működés közben.
A nyolcvanas évek nem minden gyártónál múltak el nyomtalanul. Tíz évvel később is lehetett élvezni a Twingo sebességmérőjén vagy a Espace megfejthetetlen üzemanyagszintmérőjén.