2008.04.25.
21:32

Írta: nagy__mate

Csikósszpotting /9

Hír:
Ma kora délután Csikós Zsoltot egy almazöld Fiat X 1/9 anyósülésén láttam Szegeden.
Persze fényképezőgép nem volt nálam, de nem volt nehéz képet találni a konkrét autóról. Az konkrét példány, Dénes Józsefé, a szegedi márkakereskedés tulajdonosáé, akinek a kisebbik fiát röviden ismerem máshonnan.
Ami még ennél is jobb, hogy mielőtt ő megvette és restaurálta volna, az autót egy  oktató használta, aki engem vezetni tanított.




 










Most kénytelen vagyok azt gondolni, hogy az autó hamarosan megjelenik valamilyen autóbuzi médiumban. Elsőre rögtön a Totalcarra gondoltam, de más lehetőségek is vannak...


Egyszercsak ki fog derülni, és akkor mondhatom, hogy én megmondtam.

A tanulság mégiscsak inkább az, hogy Szeged nem túl nagy város...

1 komment

Címkék: x szeged fiat zsolt 1/9 x1/9 csikós

A bejegyzés trackback címe:

https://nepauto.blog.hu/api/trackback/id/tr95442315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peak 2008.04.27. 19:10:48

A jövő itt kezdődik:) A verda meg igazán penge, ideális nyári választás, kéne:)
süti beállítások módosítása