2008.06.03.
16:02

Írta: nagy__mate

Milyen autót vegyek?

Három éves koromban, amikor anyuékkal a Tarjánváros paneldzsungelben sétáltunk, mindig kérdezgettem ,hogy melyik autó micsoda, meg hogy mi van ráírva. Kicsit később már magam betűztem ki az autók hátulján olvasható feliratokat. Négy és fél évesen állítólag már tudtam olvasni. Na, ja. Megtanítottak az autók. Aztán pakkot kaptam, ami tizenpár darab Autó-Extrából állt, meg néhány szép prospektusból.

Nézegettem, olvasgattam bőszen. Azóta is folytatom a szokásomat,  nyolc éves koromban Autó Piac olvasó voltam, megvettem az újságosnál, majd 1995 novemberétől átálltam az Autó2re, amit azóta is mindig megveszek. Akkor még anyagi megfontolások vezéreltek, ha sok pénzem lett volna nyilván Autómagazint veszek. Arról, hogy egyes újságok mik voltak  és mivé lettek, majd máskor.
Mindig volt egy kedvenc autóm, magamban azt mondtam, hogy ha megynyerjül a lottót, akkr majd ilyennel nyomulunk. Regeteg ilyen volt, de konkrét márkapreferenciám csak 1998-ra alakult ki, a LandRover 50 éves évfordulóját már teljes extázisben éltem át, főleg hogy ezév februárjában bekötötték az internetet is.


A szerelem sokáig tartott, egy rövidebb intermezzo után a legsúlyosbb láz követte. 2003-ban rájöttem a világ legjobb autója az Alfa Romeo. Gyakorlatilag az második világháború óta gyártott összes típust akartam már, leginkább Alfettát meg 75-öst, a utolsó igazi ALFÁT, ugye. Emiatt nem aggódom, az alfás kór jellegzetessége, hogy nem illan el, tehát egyszer biztos lesz ilyenem...

A jelen:
Rövid időn belül komolyabb összeg fog rendelkezésemre állni, saját munkám eredménye, izzadságcseppekkel, kialvatlansággal, kettős kultúrális sokkal.

Már eldőlt. Autót fogok venni.

A következő hetekben, írok majd legalább öt jelöltről, a kereteimről, az igényeimről, és lesz sok sok rozsda, meg olajfolt. A végén meg lehet, hogy egy autó is.

Stay tuned...

2 komment

Címkék: autó alfa rover extra romeo land alfetta

A bejegyzés trackback címe:

https://nepauto.blog.hu/api/trackback/id/tr79501609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

earlymorning 2008.06.24. 15:47:26

ÉN személy szerint nagyot csalódtam az alfa 33ban.

nagy__mate 2008.06.28. 10:47:29

Nagyon szélsőségesek róla a vélemények, és még igazán olcsónak se mondanám, vagy amelyik tényleg olcsó, az olyan is...
süti beállítások módosítása