A tökéletes autó keresése közben mindig kidob valamit a kereső, amire nem számítok. Többnyire azért sikerül kezelnem a magyar autótulajdonosok alkotásait, toleráns vagyok a kendáccsal, főleg amíg csak képen kell néznem. De mindennek van határa. Bizonyos műfajos egyszerűen nem illenek össze. A pickupépítés nem rossz, a Varszava pickup már-már vonzó, használható működőképes dolognak látszik. A motorkerékpár motoros átépítéseket külön imádom, a p126 vagy a Fiat 500 (Vigyázat: 1988as VHS felvétel!) egészen átlényegül egy könnyű, pörgős és nagyon erős motor beszerelése után. De ennek a két stílusnak ez egyesítése értelmezhetetlen. Különösen, ha a beépített motor az eredeti ezres kétütemű teljesítményének a harmadát adja le.
Íme a Pannónia motoros Wartburg, ami még pickup is!
Elsőre meghökkentem, majd hangosan röhögtem, aztán elkezdtem felfedezni a finom részleteket.
A leírás szerint a jármű színe óceán kék, futott kilóméterek száma 55.000.
...
WTF?!
Vajon azt mind ezzel a motorral hajtották bele?
Most pedig muszáj szó szerint idéznem a hirdetésből:
„Karosszériája korához képest jó. Bár a képek alapján rossznak látszik, de csak a festés az. Kevés rajta a korrózió!”
Most pedig a nyilvánvalóan csak fényezési hibás hátfal után tekintsük meg a motorteret, mennyi is az a kevés?
És befejezésül meglátható a motorháztetőkitámasztás legstabilabb módja, rúd motorblokkba szúrása! Már-már custom car-os tisztaságú motortér ez, kis fűzölddel a hűtőrácsnál.
Harmincötezer, nem kell ??